Quake online & Fish Police

Frågan är om SparkMan är klar med övningsläget än eller om vi måste vänta ännu längre på att lana😐

Under tiden kan jag passa på att berätta om en anekdot från 1990-talet. Det var på den tiden då dom flesta ännu hade paraboler och kunde se på ett stort antal kanaler med ett piratkort. En av dom kanalerna jag tittade mest på var Cartoon Network. På den här kanalen blev man matad med tecknade serier från morgon till sent in på natten. En av dom serierna jag fastnade mest för var Fish Police. En serie som påminner väldigt mycket om Svampbob Fyrkant.
Låt oss titta på ett klipp så förstår även ni hur bra Fish Police var.

En kommentar till Quake online & Fish Police

  1. Rebecha skriver:

    ooh jag mins denna seren❤ fast väldigt mycket snusk skämt i faktiskt(inte så tydliga för barnen dock) xD fast jag själv tycker inte den påminner alls om svampbob

Kommentera

