Quake 3 med fusk?

Idag körde vi lite Quake 3 igen. Men ibland kan man fråga sig hur PerZerk kan vara så bra när vi kör med bara motorsåg. Det är omöjligt att träffa han och han dödar oss jämt direkt. Det är nästan så jag tror att han har någon härlig aimbot eftersom han alltid träffar, men missar så mycket med raketerna eftersom det blir fördröjning.

Så hur ligger det till PerZerk? Har du något härligt fusk som jag och Henke inte känner till? Isf får vi också börja använda lite haxx så det blir utjämnat.

För övrigt var det ju roligt när jag hade varit afk en stund och sedan kom tillbaka. Då hade Mazzej 15 poäng (vi kör till 20) och jag hade 7. Trots det lyckades jag komma ikapp och vinna. Men jag kan inte ta åt mig hela äran själv för PerZerk hjälpte mig genom att få Mazzej att trilla ner några gånger. Muahahaha

2 kommentarer till Quake 3 med fusk?

  1. PerZerk skriver:

    Jag kör inte med några fusk. Det är bara ren skicklighet.

  2. Daniel skriver:

    Jag är sugen på att köra Quake 3, Ingen annan.?
    Och även, Hur kan jag lägga upp en server med mina kompisar när vi är på skolan.

    1.Skapa ett eget Hamachi Nätverk?
    2.Gå in på Multiplayer i Quake 3,
    3. Tryck Create.?

    Sen vet jag inge mer, Och är det ens rätt det ja sa,?

    PS.! Ska man ha någon speciell version av Quake 3, och måste alla ha samma version ?

Kommentera

