Quake 3 Arena

Idag har vi laddat ner en annan gammal härlig klassiker från skolan. Quake 3 Arena Demo!

Det roligaste är omväxlingen som man kan ha mellan olika spel då det kan bli ganska långtråkigt med samma spel hela tiden. Även om vi mestadels håller oss inom samma kategorier.

Detta spelet, liksom Soldier of Fortune som vi brukar spela också, går ut på att man ska skjuta varandra med lite olika vapen, etc etc. Här finns det dock 4 banor att välja på via demot, vilket kan skapa lite bättre omväxling.

Synd är det bara att vissa personer som kazimas campar sönder med railgun eller vad den heter😛

2 kommentarer till Quake 3 Arena

  1. Kazimas96 skriver:

    vadå campar jag är ingen scout😛

  2. Daniel skriver:

    Jag är sugen på att köra Quake 3, Ingen annan.?
    Och även, Hur kan jag lägga upp en server med mina kompisar när vi är på skolan.

    1.Skapa ett eget Hamachi Nätverk?
    2.Gå in på Multiplayer i Quake 3,
    3. Tryck Create.?

    Sen vet jag inge mer, Och är det ens rätt det ja sa,?

    PS.! Ska man ha någon speciell version av Quake 3, och måste alla ha samma version ?

Kommentera

