GP PowerBank S350

Idag gjorde jag ett av mina bästa inköp på länge. Det blev en härlig AA/AAA batteriladdare inklusive 4 AA batterier. För endast 199kr på El-Giganten.

Bara priset för en laddare och 4 uppladdningsbara batterier säger ju sig självt. Men inte nog med det. Härdanefter kommer jag även spara pengar för att jag slipper byta batterier hela tiden och slänga de gamla. Detta är även ett mycket bra sätt att spara på naturens resurser och miljön.

Batteriladdare 1

Batterierna som ingick var 2500mAh. Det betyder att om de har en last på 2,5 ampere (väldigt hög ström) håller varje batteri i en timme. Vilket är mycket bra kvalitet enligt min mening.

Jag rekommenderar verkligen fler att köpa uppladdningsbara batterier och en batteriladdare. Just för att det är både ekonomisk i pengar och natur i längden. Gör mig stolt nu😉

Batteriladdare 2

Ofta jag glömde ladda upp ett par bilder på den igår då? Känner bara att jag är den sämsta!

2 kommentarer till GP PowerBank S350

  1. Danne skriver:

    Köpte till min nya mobilhögtalare. Funkar nog ypperligt till sommarstugan där det saknas el.

    /Danne

  2. PerZerk® skriver:

    Så där ja. Nu har även jag fixat nya batterier. Ska bara hitta en bra batteriladdare med delta volt så blir det nog bra🙂

    https://lanligan.wordpress.com/2010/08/20/gp-recyko-aa-2100-mah/

Kommentera

