ElGiganten Ni Rockar Mest!

Jag skulle vilja dela med mig av denna berättelse så därför publicerar ja den här men även på min egna blogg: http://henkepenkisunderbaravardag.blogspot.com/ 

 

Det började med att jag skulle köpa en ny mobil. Hade kollat massor på nätet osv o kände att sony ericssons w580i verkade nice. Och då menar jag nice som han i anders o måns säger😀 Aja iallafall så gick ja till butiken o inhandlade den. han i affären sa att det brukar ingå ett 512 mb minneskort men att dem var slut så ja fick ett 1 gb ist. Det var vänligt tänkte jag o traskade hemmåt med min nya fina mobil.
Startar upp den och får se att kameran inte fungerar som den ska. Den vill inte spara några bilder, riktigt tråkigt men det var väl ett måndagsexemplar.. Går in till elgiganten dan därpå och berättar hur det ligger till då säger dem att vi får lämna in den på en kontroll. Ok tänker jag.. Så säger personalen där man lämnar in. Kan vi få telefonen och allt som hör till. Sen så ligger mitt fina 1 gb kort där helt ensam kvar på bordet. Och så säger dem att ta med dig det hem. Aja tänker ja.

 

Sen ytterliggare några dagar går och jag drar iväg till elgiganten för att kolla hur det gick. Då står det en härlig i kassan o säger den där mobilen varr reeeeedigt kässss. Så du får en ny men tyvärr har vi inte den modellen längre. Aja då tar ja nån liknande då! Då pekar han på en k660 som var 200 kr dyrare o säger du kan få den om du vill. a visst tänker jag.

 

Så det bästa är att ja har ett 1 gb minneskort och en ny dyrare o bättre telefon för ingen extra kostnad. Haha känner bara att dem blir ägda av mig :D:D mohahahahahahhahahahah

2 kommentarer till ElGiganten Ni Rockar Mest!

  1. SparkMan skriver:

    Haha bästa! Känner bara att jag skulle vilja att Julia sabbar min bärbara dator igen så jag kan få en ny från elgiganten (bättre för samma pris) som förra året. Synd bara att de fick min Harry Potter 2 (spel) skiva (original) utan att jag fått tillbaks den xD

  2. Kazimas96 skriver:

    men det är ju sparkman som äger alla

Kommentera

