När PerZerk gick på en promenad :)

Å idag gick jag en härligt lång promenad. När jag gick förbi Lyrfågelskolan så fick jag se ett gäng gamla gubbar och tanter som maxxade kubb på grusplanen. Jag skrattade lite för mig själv för just då lyssnade jag på 047 – Chip ser det snöar i mp3-spelaren. Jag gick förbi Tfk och fortsatte mot skogen. En bit in i skogen stod en karl som såg ut att vara gympalärarens bror. Likheten var total. Jag såg några som maxxade tjatet så jag tog en annan väg. Efter ett litet tag så trodde jag att jag såg fel för där kom Hasses tvilling bror. Inte visste jag att han hade en tvilling bror. Hur som helst så rätt som det var så gick jag bakom några mattanter från nisse som maxxade sina stavar. Dom snackade väldigt högt också så jag höjde volymen för att slippa höra på kacklet. jag gick förbi bilprovningen och fortsatte mot cykelbron som går bredvid 45:an. Jag var tvungen att gå lite genvägar där för det kom en del farliga personer där. En ordentligt full gubbe som bara ropade och skrek ö tjejer kom hit och snacka lite med mig. (Dricka gör man bara på helgen och i lagom mängd) Jag gick förbi Siemens och gick förbi Lyrfågelskolan, maxxade skogen och sen när jag kände att nu skulle det inte vara fel med lite förfriskning, var det dags att gå hem för att äta och dricka och lite senare maxxa bloggen med det här inlägget som ni nu har läst.

Bi hörs mvh PerZerk

Kommentera

