Redig ominstallation

Idag så ominstallerde jag (min pappa) min och hans dator och det fanns redigt mycket trojaner😛 så nu har jag bara installerat msn, ventrilo, hamachi, mozilla firefox 3 beta 5 och sof😀 så om det finns någon som påstår att jag använder aimbot på sof (det tror mazzej och sparkman) så säger jag bara så här att jag har tränat väldigt mycket och jag har ljusaste bild inställningarna på spelet.

3 kommentarer till Redig ominstallation

  1. SparkMan skriver:

    Haha sämsta bortförklaringen. Varför hade du trojaner på datorn egentligen? Det är väl onödigt?😀

  2. Kazimas96 skriver:

    ja men jag har laddat ner massa skit, och det mest överaskande var att det låg virus i java :S

  3. download youtube skriver:

    Tremendous issues Һere. I’m ery happy to peer yoսr post.
    Ҭhank ƴou so much andd I’m taking a look ahead to touch you.
    Will you рlease drop me a mail?

Kommentera

