Vinnare, igen.. :)

Det var jag som vann igen… Så jag tycker att fler borde vara med någon annan gång. Annars var det riktigt kul att spela idag. Inte bara för att Mazzej byggde världens fetaste mur utan även för att vi alla maxxade de största armérna😀

Här följer en härlig bild på min armé jag hade innan jag bestämde mig för att jämna PerZerks stad med marken. Kan tillägga att allt var totalt uppgraderat, både soldaterna och utrustningen🙂

Stor armé

2 kommentarer till Vinnare, igen.. :)

  1. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to
    make your point. You clearly know what youre talking about, why waste your
    intelligence on just posting videos to your weblog when you could
    be giving us something informative to read?

  2. business english resume writing

    Vinnare, igen..🙂 | LanLigans LanBlogg

Kommentera

