Segt

Ja men det vet du väl att nu maxxar jag ett inlägg. Idag fick jag ett brev ifrån el tvåan väst som var skrivit den 2 april 2008. Där stod det att jag avslutade min utbildning våren 2007 och att mitt elevmedlemskap skulle upphöra den 30 september 2007. Jag känner bara att el tvåan väst är dom sämsta. Sen så fick jag även ett brev ifrån Emil Lundgren. Hej Kent! Vi tackar för visat intresse för vårat företag men tyvärr har vi inget behov för tillfället. Mvh Jan Samuelsson Emil Lundgren AB. Jag blev riktigt förvånad över att det stod Kent och inte Per så jag ringde upp gamle Jan. Han beklagade att dom hade slarvat och sa att dom sparar min ansökan för framtida behov. Det var säkert gamle Natur Kent som blev så inspirerad av våran klass så han ville bli elektriker själv.

Kommentera

