Loggan

P.s. Vad tycker ni om den nya loggan då? Själv är jag jättenöjd med den med tanke på att det är det första riktigt ”projektet” jag gjort i Photoshop och att jag är total nybörjare. Ur självkritiska ögon (och ur andras kritik) är det svårt att se beskrivningstexten. Annars är den riktigt snygg.

Släng gärna in en kommentar och kanske ett och annat tips för hur jag kan ändra den för att texten ska synas bättre. Känner inte till alla funktioner som Photoshop har så jag kan ha missat något. Tack på förhand! D.s.

Kommentera

