Ang Dagens Slit

Jopp härliga lanligans blogg äger alla. Nu tänkte jag dra fram lite från dagens slit om mitt ”mazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzejs liv” Det börjar med att väckarklockan ringer härliga 05.39 som vanligt😀 Bara att maxxa i sig nån macka sen bär det iväg till jobbet där står anders s o vinkar med händerna o säger ska vi inte grilla korv genom vägguttaget. Jag skriker: hinner inte med det nu.. Men per kunde tänka sig att grilla med meggern. så då sa anders s nilsson att han skulle åka till per ist. Aja tänkte jag hoppas det går bra. Sen får ja höra att härliga veven på meggern har gått av.. Så idag fick inte anders s nån mat. Synd om han… Men ja tror att han åt lite på nån larmcentral så lite plast fick han i sig iaf.

När jag jobbat lite o står uppe i skyliften kommer ugglan farandes förbi i sin mopedbil med dansken inträngandes bredvid han. Båda skriker hohohoooohoooohooo och för helveteee vem faen har ställt en röööööee skylift härutteeeööeöeöeöeö. Så då tar ja o slänger min avbitartång i danskens huvud. O då hör man hur dansken säger pöööööööööööööölseeeeeeeeee. Vadå korv tänker jag o maxxar vidare.

Sen kl 3 när dan börjar lida mot sitt slut o ja ska sätta i några säkringar i centralrummet så står tcn där med ena handen på fasen och den andre på ett jordat kylskåp. höhöhöhö skrattar han när ja skruvar i o han får sig en sketen. Sen ser man en härlig sotig handflata på det vita kylskåpet. o så börjar han prata om bastarder så då drar jag därifrån. Påvägen hem ser jag en man som ser ut att frysa rejält han är alldeles blå och det hänger isbitar på han ..

Kan bara gissa vem det var: Gamle ackent som sprängt ännu en actestare xD vet ni hur kass han är

Ta D COOOOL Det Ska JAN

JMDVDDÄDS

2 kommentarer till Ang Dagens Slit

  1. perzerk skriver:

    Å bästa

  2. SparkMan skriver:

    Hahahaha bästa😀 Känner bara att det blir att maxxa detta budskapet vidare😉

Kommentera

